Woensdag 3 augustus

4 augustus 2022 - Killarney, Ierland

De dagen een beetje door elkaar gehaald. Dit is dus het verhaal van woensdag.

Vandaag (woensdag dus) op weg naar Killarney. We rijden eerst naar Cork, de op ėén na grootste stad van Ierland. We zien onderweg veel zwartbonte koeien lopen maar geen spoor van megastallen. Ierland is wel 2 keer zo groot als Nederland maar zo kan het dus ook. Deze boeren zullen toch ook wel beleg op hun boterham verdienen!

Bovendien is het een verademing niet steeds van die domme vlaggen en zakdoeken te zien hangen. Op weg van Cork naar Killarney waagt ook Catrien zich achter het stuur op de linkerkant van de weg.

In onze pub aangekomen haast ik mij op de I-pad de finale van de PC in Franeker te volgen. Wat een spannende pot met uiteindelijk de winst voor mijn favoriete partuur.

Na een paar pinten en een smakelijke hap begint de live muziek in “onze” pub, kortom, we hebben wel eens saaiere dagen meegemaakt.

Morgen staat An Mór Chuaird oftewel de Ring of Kerry op het programma.

1. Rensje Bijzitter:
    4 augustus 2022
    Fijn dat de overtocht goed is verlopen en dat het links rijden ook goed gaat.
    Veel plezier
  2. Astrid:
    4 augustus 2022
    Wat goed om te horen: pintjes, kaatsen, Catrien op de linker weghelft, live muziek in de pub, geen megastallen en gewoon koeien in de wei. Enjoy the rest of your trip en dat gaat vast lukken! Dikke tuten fan ûs